Hyosung, ISPO'da Yeni FW 23/24 Tekstil Trendlerini Tanıttı

> Hyosung, ISPO'da Yeni FW 23/24 Tekstil Trendlerini Tanıttı
Bir tekstil çözümleri sağlayıcısı olan Hyosung, sürekli olarak değer zincirine beklentileri aşan yenilikler getirmek üzere çalışıyor. FDC FW 23/24 Textile Trends'den önerilen ipliklerle yapılan konsept giysiler, 28-30 Kasım'da Hall A1, 312 numaralı standda yer alan ISPO Münih'teki Hyosung standında sergilenecek.

Etkileşimli bir moda stüdyosu olan Hyosung'un Moda Tasarım Merkezi (FDC), geniş ortak ağına değer ve yenilikçi çözümler getirmek adına ABD, Avrupa ve Asya'yı kapsayan, yenilikçi markalar ve perakendecileri araştırmakla beraber ve tüketici içgörülerini de göz önünde bulunduruyor. Hyosung FDC, önümüzdeki yıl hangi büyük giyim markalarının koleksiyonlarına dahil olacağına dair bir vizyon sunan tahmini Sonbahar/Kış 23/24 Tekstil Trend raporunu yayınladı.
FDC'nin FW 23/24 için tekstil mega trendi, Interconnected Future olarak adlandırılıyor. Bu mega trend, dört alt trende ve sonraki temalara ayrılıyor. Her temada, FDC ekibi Hyosung'un bir dizi çok işlevli ve sürdürülebilir iplik ve giyim uygulamasını öneriyor. En dikkat çekeni ise şirketin, MIPAN regen okyanusa atılan balık ağlarından yapılmış geri dönüştürülmüş naylonu ile endüstriyel mısırdan elde edilen biyo-bazlı malzemelerle yapılan yeni 3. taraf sertifikalı creora® bi0-bazlı spandeksi.
FDC FW 23/24 Textile Trends'den önerilen ipliklerle yapılan konsept giysiler, 28-30 Kasım'da Hall A1, 312 numaralı standda yer alan ISPO Münih'teki Hyosung standında sergilenecek. Ek olarak, Hyosung Performance Textiles blogunda ve LinkedIn sayfasında yer alan haftalık Trend Byte serisinde FDC'nin FW 23/24 Tekstil Trendleri hakkında daha ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz.
Hyosung Fashion Design Merkezi Genel Müdürü Lewis Hong, “Covid-19 pandemisi geçerken, sosyal, çevresel ve ekonomik sistemler arasında, bireysellikten birbirine bağlılığa bir zihniyet değişimini tetikleyen gelişmiş bir karşılıklı bağlantının yeni müşteri tutum ve davranışlarını şekillendirdiğini öngörüyoruz” sözlerine ek olarak, “FW 23/24 için, çevremize duyarlı, çok işlevli ve konfor sağlayan malzemelere odaklanan tekstil trendlerini öngörüyoruz. Pratik estetik ve ilginç yüzey detayları da artık kişisel olarak bir kez daha toplulukla ilişki kurabildiğimiz için önemli” dedi.

Aşağıda, Interconnected Future'ın Sport Smart, Outdoors, Practical Aesthetics ve Science of Comfort adlı dört tekstil alt trendinin bir önizlemesini inceleyebilirsiniz.

Sport Smart alt trendi, temel temel katmanlara, kış performansı eğlence hibritlerine, ev içi ve IRL spor salonları için akıllı teknoloji kullanan temel kumaşlara, yıl boyunca su sporlarına ve fiziksel ve dijital dünyaların fanteziden ilham alan yollarla çarpıştığı fütüristik meta sokak giyimine değiniyor.
Açık Havanın Keşfi alt trendi, açık hava yaşam tarzı trendinde devam eden yükselişe hitap ediyor. Ana temalar arasında aşırı hava koşullarını dikkate alan yeni koruma seviyeleri içeren tekstiller, fonksiyonel kumaşlarda rahat örgü ara katmanlar, kış rekreasyonu ve tüm gün giyim arasında geçiş yapabilen tekstiller ve şehirli göçebeler için fonksiyonel dış giyim yer alıyor.
Tüketiciler yeni iş/yaşam hibrit yaşam tarzına uyum sağladıkça, Pratik Estetik alt trendi, ofis için hazır rahat giysilere uygun tekstillere, modaya uygun ayrıntılara ve dokusal ilgiye sahip ev kıyafetlerine, iç ve dış mekanlar için rahat dokunsal oyuncak görünümlü polar kumaşlara ve ev spor giyimi için konforla buluşan pratik performans giyimine odaklanıyor.
Ve son olarak, Science of Comfort alt trendi, daha çeşitli, sürdürülebilir liflerin yeni cilde yakın katmanlarda trende öncülük ettiğini ve ek teknik özelliklerle yumuşak sıkıştırmanın tüm gün süren performans için temel iç çamaşırı ve ev giyiminin anahtarı olacağını ortaya koyuyor. Ayrıca, eğlenceli dijital parlak renkler, klasik iç çamaşırları modanın ilgi odağı haline getiriyor.
Hong sözlerini şu şekilde tamamladı, ““Tekstil çözümleri sağlayıcısı olarak, marka ortaklarımızın sürekli olarak yenilik yapmalarına ve ürünleri müşterilerinin daha istediklerini bilmeden teslim etmelerine yardımcı olmak için tüm değer zinciriyle birlikte çalıştığımız ve işbirliği yaptığımız için minnettarız.”